.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نریمان: دلیل سقوط هواپیما شرایط جوی نبود

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه در گذشته مشکلات فنی هواپیمای توپولف را عامل حوادث مختلف عنوان می‌کردند اظهار داشت: نباید شرایط بد جوی را دلیل سقوط پرواز تهران ارومیه اعلام کرد.

محسن نریمان افزود: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر یکی از قوی ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی کشور است که وقوع چنین حادثه‌ای از سوی این هواپیمایی قابل تامل است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش اظهار داشت: اینکه بعد از وقوع این حادثه بلافاصله شرایط نامناسب جوی را علل حادثه اعلام کنیم کمی غیرقابل باور و تصور است.

نریمان بیان داشت: خلبان هر پروازی قبل از شروع پرواز از وضعیت شرایط جوی و وضعیت شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات کسب کرده و سپس شروع به پرواز می‌کند و در حقیقت در این پرواز با اطلاع از مساعد بودن شرایط جوی و اطلاعات دریافتی از شرایط مناسب مقصد مورد نظر برای خلبان مجوز پرواز صادر شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: به دنبال بروز این حادثه از سوی کمیسیون عمران مجلس، وزیر راه و ترابری و مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر روز یکشنبه هفته آینده به مجلس فراخوانده می شوند تا درباره پاره‌ای از موضوعات از جمله عمر هواپیما و سابقه فعالیت خلبان پاسخ دهند.

نریمان تصریح کرد: مجلس بعد از شنیدن توضیحات این دو مسئول تصمیمات نهایی خود را اعلام می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهارداشت: در این حادثه برخلاف حوادث گذشته تعدادی از هموطنان ما نجات یافتند و با اطلاعاتی که از بازماندگان این حادثه به دست آمده مشخص شد خلبان هواپیما هنگام فرود، قادر به نشستن روی زمین نشد و مجدداً به اوج پرواز کرده که احتمالاً این امر به دلیل نقص فنی موتورهای هواپیما بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 23 دي 1389
كسي از شما نظر نخواست اقاي وطن فروش همراه سران فتنه اول برو خودتو اصلاح كن بعد حرف بزن ابروي بابل رو شما بردين با همراهي سران فتنه
نا شناس 23 دي 1389
نماينده اي كه 4 دوره با فحاشي هاي عمله هاي اسبداد و فتنه گران شهرستان بابل با راياكثرت مردم وارد مجلس شد اين فحاشي ها جديد نيست . فتنه گرانكسن هستند كه راي مردم ر باو ندارد و به توسعه شهر و استان كمك ني كنند . ضمناً آقاي شمال نيوز بهتر است در انتخابكامنتها دقت كني. احتمالا اين كامنت نز حذف ميشود.
نا شناس 25 دي 1389
آهای،آهای به همدیگر و دیگران فحش ندهید ،مودبانه صحبت کنید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.